10 éves ablakszerviz
10 éve, 2004.01.01.-én indult el a vállalkozás. A kezdeti általános helyszíni asztalosipari szerelések mellett, mindenféle típusú nyílászáró javítás munkái is vállalásra kerültek. Később kiderült, hogy mi az, amivel érdemes foglalkoznom, és mi az, amit el kell engednem. Specializáció és egyre szűkülő szolgáltatási paletta lett jellemző.
Így került középpontba az ablakszerviz és ezen belül a piacvezető vasalat márka a Roto. Kiemelkedő alkatrész ellátásával és támogatásával biztos hátteret jelent a folyamatos minőségi ablakszerviz szolgáltatás nyújtásában. Fontosnak tartottam, hogy amint lehetséges részt vegyek egy ilyen irányú képzésen.
Első Roto oktatás 2009
Első alkalommal külön fa ablak, műanyag ablak, bejárati ajtók, és kereskedőknek szóló előadásokat rendeztek. Az utóbbi kivételével mindegyikre jelentkeztem, mert szerettem volna minél több információhoz jutni.
Ezek után rendszeres látogatója lettem az oktatásoknak, és egyéb „ablakos” rendezvényeknek, kiállításoknak. A legfontosabb szakmai újságokat és internetes fórumokat olvasom és látogatom.
A folyamatos képzések és tapasztalatok természetesen a napi munkák során bőségesen megtérülnek. Nagy biztonságot jelent, ha a megrendelő Otthonában nem kell bizonytalanul kísérletezni, helyette csak a gyors probléma megoldásra lehet koncentrálni.
Időközben egyre jobb szolgáltatókkal és partnerekkel sikerült együtt működni, kezdve a weboldal működtetéstől, a megbízható kereskedőkön át a hőszigetelő üvegcseréig.
Amire büszke vagyok
- a Roto ablak- és ajtótechnológia üzletág ablakszerviz partnere lehetek.
- több nyílászáró gyártó ajánlja szolgáltatásom termékeik karbantartására. Az ismertebbek közül: JANKÓ ABLAK, RÁBA ABLAK, UNIFA (ez utóbbi sajnos már nem gyárt)
- éves szinten alig akad garanciális eset, ha mégis előfordul pár perces helyszíni állítással korrigáljuk.
Fontosnak tartom a pontos Ügyfélkezelést. És mivel az ablakszerviz nagy részben egy „nomád szolgáltatás”, online hozzáféréssel bárhol rálátásom van a Vevőkre, leendő ügyfelekre egy esetleges megkeresés esetén. Napra pontosan vezetett nyilvántartásban a legkisebb alkatrészig feljegyzésre kerül minden nyílászáró javítás.
Ami egyértelműen látható, megnövekedett a visszatérő Vevők, ajánlások száma és ismét bizalmat szavaznak. Itt nem a garanciális javításra gondolok. 🙂
Köszönöm a legjobb Vevőknek, akik az elmúlt tíz évben hozzájárultak, hogy mindig azzal foglalkozzam, amiben örömömet lelem, és egyben tisztelettel ígérem, hogy továbbiakban is mindent elkövetek a bizalom megőrzése véget.
Köszönöm!
Botlik Árpád
Ablakszerviz